Storing Rijkswaterstaat opgelost
■ Rijkswaterstaat heeft te maken gehad met een landelijke storing. Er waren problemen met de bediening van bruggen, sluizen en tunnels. Ook konden er urenlang op de snelweg geen rode kruizen boven de weg worden geplaatst.

De eerste problemen ontstonden in de ochtend. Dat gebeurde bij geplande werkzaamheden aan een glasvezelkabel. Rond 17.15 uur meldde Rijkswaterstaat dat de internetverbinding was hersteld en systemen weer in de lucht kwamen. Rond 21.00 uur was de storing helemaal verholpen.

Bruggen en sluizen werden waar mogelijk lokaal bediend. Veel bruggen waren vanwege de hitte uit voorzorg al dicht.


vorigeindexvolgende

  • Code oranje in hele land om onweer >
  • Wereldrecord Steenbergen 100 vrij >
  • Storing Rijkswaterstaat opgelost >
  • "109 doden door hitte in Parijs" >
  • Reddingsteam NL geland in Venezuela >
  • Superhittegolf in Limburg een feit >
  • Asfalt komt omhoog op aantal wegen >
  • Wout Weghorst van Ajax naar Twente >
  • Frans onderzoek na Vinted-meldingen >