Storing Rijkswaterstaat opgelost
■ Rijkswaterstaat heeft te maken gehad met een landelijke storing. Er waren problemen met de bediening van bruggen, sluizen en tunnels. Ook konden er urenlang op de snelweg geen rode kruizen boven de weg worden geplaatst.

De eerste problemen ontstonden in de ochtend. Dat gebeurde bij geplande werkzaamheden aan een glasvezelkabel. Rond 17.15 uur meldde Rijkswaterstaat dat de internetverbinding was hersteld en systemen weer in de lucht kwamen. Rond 21.00 uur was de storing helemaal verholpen.

Bruggen en sluizen werden waar mogelijk lokaal bediend. Veel bruggen waren vanwege de hitte uit voorzorg al dicht.


vorigeindexvolgende

  • Onweer was van enorme omvang >
  • Biden noemt Trump loser in speech >
  • Ogura wint MotoGP op TT in Assen >
  • Elf doden bij vliegtuigcrash Nancy >
  • Nederlandse wielertitel Kelderman >
  • Tabaksreus lobbyt met AI tegen wet >
  • Schade na nacht vol hevig onweer >
  • VS en Iran vallen elkaar weer aan >
  • Opnieuw aardbeving in Venezuela >